عکس؛ سرمربی لایپزیش در آغوش ستاره انگلیسی رئال مادرید

عکس؛ سرمربی لایپزیش در آغوش ستاره انگلیسی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و لایپزیش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که رئال مادرید در بازی رفت موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد، در مجموع توانست با نتیجه دو بر یک لایپزیش را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

مارکو رزه سرمربی لایپزیش پس از به پایان رسیدن این بازی جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید را در آغوش کشید. بلینگام در این بازی به وینیسیوس جونیور پاس گل داد و به این ترتیب در صعود رئال مادرید به مرحله بعدی تاثیر گذار بود.

سرمربی لایپزیش درباره رفتن به سمت جود بلینگام پس از سوت پایان بازی گفت:" بعد از بازی به سراغ بلینگام رفتم و پیراهن او را برای دخترم گرفتم چرا که دختر من طرفدار ویژه جود بلینگام است."

لایپزیش عملکرد خوبی از خودش در سانتیاگو برنابئو نشان داد و ممکن بود که بتواند رئال مادرید را حذف کند اما در نهایت تیم کارلو آنچلوتی با تجربه بالای خود توانست از این مرحله صعود کند و اکنون باید دید که رقیبش در مرحله بعد کدام تیم خواهد بود.

1471