منچستریونایتد فرصت دوباره‌ای به ستاره انگلیسی خود نمی‌دهد

منچستریونایتد فرصت دوباره‌ای به ستاره انگلیسی خود نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد حتی در صورت جدایی اریک تن هاگ نیز تمایل دارد جیدون سانچو را در پایان فصل به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد تصمیم دارد بدون توجه به آینده اریک تن هاگ در اولدترافورد، جیدون سانچو را به فروش برساند. سانچو در این فصل با اریک تن هاگ به مشکل خورد و در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی بروسیا دورتموند شد.

اما از آنجایی که آینده اریک تن هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برخی از هواداران پیش‌بینی می‌کنند که جدایی سرمربی هلندی، می‌تواند فرصت دوباره‌ای برای ستاره انگلیسی تیمشان باشد.

به گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفتند این بازیکن 23 ساله صرف نظر از حضور یا عدم حضور سرمربی هلندی در اولدترافورد فروخته شود.

این رسانه در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرد که منچستریونایتد اگر می‌خواهد در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت کند، باید بازیکنانی را به فروش برساند تا در حساب‌های مالی باشگاه تعادل ایجاد شود.

باشگاه منچستریونایتد انتظار دارد پیشنهادهای خوبی برای سانچو از راه برسد، اما از طرفی هم آن‌ها درک می‌کنند که هیچ باشگاهی حاضر نیست 73 میلیون پوندی که منچستریونایتد برای خرید سانچو پرداخته است را بپردازد.

بروسیا دورتموند تمایل دارد تا قرارداد قرضی این بازیکن را دائمی کند، اما حاضر نیست مبلغ بالایی برای انجام این معامله بپردازد. سانچو نیز باید دستمزدش را کاهش دهد چون هیچ باشگاهی حاضر نیست هفته‌ای 250 هزار پوند به او حقوق بدهد.

ممکن است پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس هم وجود داشته باشد، اما هنوز مشخص نیست کدام باشگاه می‌خواهد این ریسک بزرگ را انجام دهد.

1428