نقل و انتقالات/ برنامه بارسلونا برای فروش دی یونگ؛ جنگ آرسنال و منچستر یونایتد برای ستاره ژاپنی

نقل و انتقالات/ برنامه بارسلونا برای فروش دی یونگ؛ جنگ آرسنال و منچستر یونایتد برای ستاره ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که غول‌های انگلیسی برای جذب ستاره ژاپنی تیم برایتون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش فوتبالی، باهم جدیدترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا را بررسی خواهیم کرد.

آرسنال در رقابت جذب کارو میتوما، وینگر تیم برایتون در این تابستان، از دو تیم شهر منچستر پیش است. توپچی‌ها همچنین به جذب تاکفوسا کوبو، هم تیمی او در تیم ملی ژاپن که در حال حاضر در رئال سوسیداد توپ می‌زند نیز علاقه مند هستند. (Fichajes - Spain)

.

بازیکن دیگری از لالیگا که توسط آرسنال و منچستر یونایتد دنبال می‌شود، میگل گوتیرز، مدافع چپ خیرونا است. (GIVEMESPORT)

.

منچستر یونایتد باور دارد که اورتون پیشنهادی به ارزش حداقل 60 میلیون پوند را برای جرد برنثویت، پیش از فرا رسیدن ماه ژوئن قبول خواهد کرد زیرا این مبلغ می‌تواند به ایجاد توازن در حساب‌های مالی فصل 24-2023 تافی‌ها کمک کند. (Football Insider)

.

کریستال پالاس به پیشنهاداتی در حدود 60 میلیون برای ابرچی ازه و مایکل اولیسه گوش خواهد داد. هر دو این بازیکنان به 6 تیم بزرگ لیگ جزیره لینک شده اند. (BBC)

.

مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیداد، اصرار داشته که در این تیم خوشحال است و اخبار مربوط به احتمال انتقالش به آرسنال و بایرن مونیخ را" تنها شایعه" خواند.

.

اگر بارسلونا مجبور به فروشی بزرگ در این تابستان شود، دی یونگ را به جای آرائوخو برای فروش انتخاب خواهد کرد. هافبک هلندی در سال 2022 از جدایی از بارسلونا امتناع کرد اما به نظر می‌رسد که در این تابستان مشکل خاصی با جدایی نداشته باشد. (AS - Spain)

2102