آینده نامشخص مهاجم لهستانی در تیم بارسلونا

آینده نامشخص مهاجم لهستانی در تیم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به پایان فصل، روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه بارسلونا هنوز آینده مشخصی ندارد و باید دید در تابستان چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا با وجود اینکه تا سال ۲۰۲۶ با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد اما وضعیت او اینکه در بارسلونا بماند و یا این تیم را ترک کند هنوز مشخص نشده است. اما شاید با تمدید قرارداد ژاوی با بارسلونا، این سرمربی نیز خواهان حفظ مهاجم تیمش باشد.

با ورود به تابستان این مهاجم ۳۶ ساله خواهد شد و حقوق پایه فعلی او در این فصل ۲۶ میلیون است اما این مبلغ در فصل آینده به ۳۲ میلیون یورو تبدیل خواهد شد که این موضوع برای بارسلونا مشکل می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که لواندوفسکی در بارسلونا راحت است و به رفتن از این تیم فکر نمی‌کند. او احساس می‌کند هنوز پروژه ناتمامی با این تیم دارد. همچنین گفته می‌شود خانواده او در شهر بارسلونا حسابی خوش می‌گذرانند. اما در صورت جدایی از بارسلونا او هرگز به گزینه رفتن به لیگ عربستان فکر نمی‌کند. لواندوفسکی احساس می‌کند که در پایان دوران بازیگری در لیگ آمریکا حضور خواهد داشت.

این مهاجم لهستانی که تابستان ۲۰۲۲ از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست تا اینجای کار خود با بارسلونا، ۸۹ بازی کرده که آمار ۵۳ گل و ۱۷ پاس گل را ثبت کرده است.

۱۴۲۸