امضای هواداران پای قرارداد اوسمار، همه منتظر دربی هستند!

امضای هواداران پای قرارداد اوسمار، همه منتظر دربی هستند!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس این روزها می‌برد و مهم‌تر از آن زیبا بازی می‌کند و حتی در روز شکست مقابل آلومینیوم هم نمایش قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، برد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن یک پیام برای هواداران این تیم داشت. آن پیام این بود که آنها باید کم‌کم اوسمار را باور کنند. مربی‌ای که جانشینی‌اش با یحیی گل‌محمدی تقریبا هیچ هواداری را راضی نکرد اما دو برد پشت سر هم آن هم با نمایش خوب تغییراتی را در این نارضایتی ایجاد کرده است. 

ضربه آخر برای تبدیل به رضایت کامل هم دربی پیش روست که اگر سرمربی برزیلی بتواند برنده از آن خارج شود مهر خود را به عنوان سرمربی محبوب سکوها تا مدت زیادی بر پای کارنامه‌‎اش زده است.

یحیی گل‌محمدی اولین توقف خودش در لیگ را مقابل همین ذوب‌آهن تجربه کرد اما اوسمار توانست این تیم را شکست دهد تا حداقل یک قدم در این بازی از سرمربی سابق جلوتر باشد. این نتیجه با 2 کلین‌شیت به دست آمد و کلین‌شیت دوم در غیاب علیرضا بیرانوند ارزش بسیار ویژه‌ای داشت.

 نکته دیگر خطرناک‌شدن پرسپولیس در فاز هجومی بود که هواداران از معدود دفعاتی بود که به خاطر از دست رفتن موقعیت‌های زیاد توسط بازیکنانشان حرص می‌خوردند. حرصی که برای ان‌ها این بار شیرین بود چون از یک بازی کم موقعیت و حوصله‌سربر به یک بازی هیجان‌انگیز و چشم‌نواز تبدیل شده بود.

با همه این اتفاقات و نتایج قطعا قضاوت در مورد اوسمار بسیار زود است. بخشی از این نتایج را بدون شک همچنان باید زیرسایه یحیی گل‌محمدی دانست و اوسمار برای بیشتر کردن سهمی که فقط به نام خودش نوشته شود راه طولانی و سختی را پیش رو دارد. البته او به خوبی می‌داند که پیروزی در دربی او را از راه میانبر به مقصد بسیار نزدیک‌تر خواهد کرد. البته پیروزی مقابل استقلال سرحال در دربی کار راحتی نیست و هواداران پرسپولیس، مطمئنا او را پس از دربی، قضاوت خواهند کرد.

4326