مصدومیت وحشتناک نعمتی به روایت تصویر؛ به خیر گذشت!

مصدومیت وحشتناک نعمتی به روایت تصویر؛ به خیر گذشت!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع چپ پرسپولیس روز تلخی را پشت سر گذاشت و یکی از شدیدترین مصدومیت‌های دوران فوتبالش را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی پرسپولیس در مقابل ذوب آهن که در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر به دست آمد تحت‌الشعاع یک اتفاق تلخ قرار گرفت. اتفاقی که در ابتدا چندان ناگوار به نظر نمی‌رسید اما ظاهرا حادثه خیلی بدی بوده است و علی نعمتی شانس آورده که اتفاق بدتری برایش نیفتاده است.

ماجرا از این قرار است که در اوایل نیمه دوم یک توپ بلند از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس ارسال شد. علی نعمتی با حالت شیرجه به سوت توپ رفت تا با ضربه سر توپ را دفع کند. همزمان محسن آذرباد بازیکن ذوب آهن پایش را بالا آورد تا توپ را بزند اما سر نعمتی زودتر به توپ رسید.

در پخش عادی مسابقه به نظر نمی‌رسید برخورد خاصی اتفاق افتاده باشد اما وقتی نعمتی روی زمین افتاد و محمد حسین کنعانی‌زادگان با نگرانی پزشکان پرسپولیس را به صحنه فرا خواند مشخص شد برخوردی صورت گرفته است.

داور بازی هم در ابتدا متوجه برخورد کف استوک‌های آذرباد با سر نعمتی نشد اما وقتی بالای سر نعمتی رفت و خونریزی شدید او را دید تصمیم گرفت آذرباد را به دلیل انجام خطای خطرناک از زمین اخراج کند.

در ادامه هم صحنه آهسته این برخورد پخش و مشخص شد چه برخورد سخت و خطرناکی بین استوک آذرباد و سر نعمتی صورت گرفته است. مدتی طول کشید تا سر نعمتی بانداژ شود. بعد هم با اعلام پزشک تیم به کادر فنی مشخص شد نعمتی باید تعویض شود. البته مدافع چپ پرسپولیس خودش دوست داشت در زمین بماند اما اوسمار او را از زمین بیرون کشید. وقتی هم نعمتی از زمین بیرون آمد تا به سمت نیمکت پرسپولیس برود از دست‌های خون‌آلودش مشخص بود که چه زخم سنگینی خورده است!

مدافع چپ پرسپولیس که در اغلب روزهای این فصل مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته بود در بازی مقابل ذوب آهن با یک حرکت جسورانه از دروازه تیمش دفاع کرد و دچار مصدومیتی شدید شد. او البته کمی قبل از این برخورد یک کارت زرد از داور گرفته بود و چهار اخطاره شده بود و حتی اگر مصدوم نمی‌شد هم نمی‌توانست در بازی بعدی تیمش حضور داشته باشد.

اما با مصدومیتی که گریبانش را گرفت قطعا در بازی با نفت و گاز گچساران و احتمالا فولاد استراحت می‌کرد تا مصدومیتش زودتر بهبود پیدا کند. تصاویری از مصدومیت و خونریزی شدید سر نعمتی و البته سر بخیه خورده او در فضای مجازی منتشر شده است اما به قدری ترسناک و تکان‌دهنده است که «فوتبالی» این تصاویر را منتشر نمی‌کند. 

1359