خوش‌شانسی اوسمار؛ پرسپولیس تا آخر سال در تهران اتراق می‌کند!

خوش‌شانسی اوسمار؛ پرسپولیس تا آخر سال در تهران اتراق می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی – بازی مقابل ذوب آهن آخرین بازی خارج از خانه پرسپولیس در سال 1402 بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته پرسپولیس در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبانش بگذرد. تک‌گل پرسپولیس را گئورگی گولسیانی در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی زد.

کاروان پرسپولیس ساعاتی بعد از این بازی راهی تهران شد تا تمریناتش را در مجموعه تمرینی خودش پیگیری کند. اما مرور برنامه بازی‌های آتی پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم در 4 بازی که تا آخر سال 1402 در برنامه دارد از تهران خارج نخواهد شد.

شاگردان اوسمار ویرا در بازی بعدی‌شان روز دوشنبه 14 اسفند در ورزشگاه آزادی مقابل تیم نفت و گاز گچساران که تیم ششم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان است قرار می‌گیرد. این بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس بعد از این بازی دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد و آخر هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. فولاد در پایان هفته هجدهم لیگ برتر با 19 امتیاز در رده یازدهم جدول است.

بعد از بازی با فولاد نوبت یک بازیِ خارج از خانه می‌رسد اما این بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. چرا که حریف پرسپولیس رقیب دیرینه این تیم یعنی استقلال است. این بازی روز 23 آذر برگزار می‌شود.

بعد از این بازی پرسپولیس در روز 27 اسفند آخرین بازی‌‌اش در سال 1402 را برگزار می‌کند. این بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل پیکان برگزار خواهد شد. بعد از بازی‌های این هفته لیگ موقتا تعطیل می‌شود تا تیم ملی دو بازی‌‌اش را در چهارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار کند.

اوسمار ویرا در دو بازی از 3 بازی که سرمربی پرسپولیس بوده است میهمان رقبایش بوده است. اما حالا خوش‌شانسی به او رو کرده است و در 4 بازی آینده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با حریفانش روبرو خواهد شد.

1359