کارلو آنچلوتی: مودریچ هنوز هم می تواند در مادرید بماند

کارلو آنچلوتی: مودریچ هنوز هم می تواند در مادرید بماند

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی ادامه حضور لوکا مودریچ در فصل آینده در رئال مادرید را منوط به تصمیم این بازیکن دانست.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ ستاره ۳۸ ساله باشگاه رئال مادرید با گل سه امتیازی زیبایی که مقابل سویا برای تیم خود به ثمر رساند نشان داد که هنوز هم یک بازیکن قابل اعتماد برای کارلو آنچلوتی برای حضور ۹۰ دقیقه ای در زمین مسابقه است. پس از این دیدار و در کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد مودریچ که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، گفت: وضعیت لوکا مودریچ درست مثل تونی کروس و ناچو است. قطعا باشگاه در ماه های آینده مشکل قرارداد آنها را حل خواهد کرد. در بعضی از روزهای فصل من می‌دانستم که لوکا قدری از نیمکت نشین بودن غمگین است و من میفهمم که او چه حسی دارد اما این به معنای پایان کار او در مادرید نیست. همه مطبوعات تصور فکر میکنند که او به پایان راه در رئال مادرید رسیده اما اوضاع اصلا به این شکل نیست لوکا هنوز انرژی زیادی دارد. این یعنی هنوز زمان اتمام کار او نیست. یادمان باشد که او ٣٩ سال سن دارد ولی هنوز مانند یک جوان انگیزه دارد.

کارلو آنچلوتی در ادامه افزود: " من نمیتوانم در ذهن مودریچ باشم. او یک مرد بالغ است و بسیار متواضع و به همین دلیل من او را بسیار دوست دارم. من نمی توانم از جانب او بگویم که قصد ماندن در تیم را دارد تا در برخی مسابقات بازیکن تعویضی باشد یا خیر اما آن چیزی که مهم است این است که  کیفیت بازی او در دقایق حضورش کاملا مشخص است."

لوکا مودریچ تابستان گذشته پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی برای ۳ فصل باشگاه الهلال را رد کرد. به نظر می رسد باشگاه عربستانی در تابستان پیش رو نیز دوباره برای جذب هافبک کروات تلاش خواهد کرد اما خود مودریچ ترجیح می دهد یکسال دیگر در مادرید بماند.

۱۰۰۹