عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از بازی با الشباب عربستان

عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از بازی با الشباب عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب از ساعت 20:30 به وقت ایران قرار است که تیم النصر عربستان و الشباب عربستان در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، آخرین جلسه تمرینی تیم النصر عربستان پیش از رویارویی با الشباب برگزار شد. کریستیانو رونالدو هم به عنوان ستاره تیم النصر آخرین تمرین خود را پیش از این بازی انجام داد. رونالدو در این جلسه تمرینی روحیه ای بالا داشت. او همچنین برای زدن هر چه بهتر ضربات ایستگاهی تمرین کرد.

هدف اصلی کریستیانو رونالدو و یارانش در این فصل از رقابت ها قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است اما آن ها به رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی هم توجه دارند و باید دید که چه عملکردی تا انتهای فصل در این بازی ها دارند. النصر فعلا در رده دوم جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفته است. الهلال هفت امتیاز بیشتر از النصر دارد و صدرنشین است.

البته گفتنی است که النصر در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 5 بازی اخیر خود بصورت متوالی پیروز میدان بوده است و می خواهد این روند را مقابل الشباب عربستان ادامه بدهد.

1470