حمایت تمام‌قد ستاره فرانسوی چلسی از سرمربی خود

حمایت تمام‌قد ستاره فرانسوی چلسی از سرمربی خود

پایگاه خبری فوتبالی- مالو گوستو، مدافع فرانسوی چلسی در آخرین مصاحبه خود از سرمربی تیمش، یعنی مائوریتسیو پوچتینو حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در هفته‌های گذشته نتایج خوبی به دست آورد. آبی‌ها پس از عبور از سد کریستال پالاس و استون ویلا، موفق شدند منچسترسیتی را پس از 11 پیروزی متوالی متوقف کنند. حالا آن‌ها باید برای بازی حساس یکشنبه‌ شب مقابل لیورپول آماده شوند. چلسی در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس، باید در مقابل قرمزهای مرسی ساید قرار بگیرد؛ دیداری که می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده مائوریتسیو پوچتینو بر روی نیمکت چلسی داشته باشد.

پوچتینو تمایل دارد تا سال آینده هم هدایت پروژه آینده‌نگر چلسی را بر عهده داشته باشد، اما برخی از اعضای هیئت مدیره تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و اگر او نتواند لیورپول را در بازی فینال جام اتحادیه شکست دهد، احتمال ادامه همکاری‌اش با باشگاه چلسی کاهش می‌یابد.

حالا مالو گوستو، مدافع فرانسوی چلسی که در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داد، در گفتگو با The Athletic درباره شرایط آبی‌ها با پوچتینو گفت: «او به ما کمک زیادی می‌کند. او سعی دارد میل به پیروزی را در ما افزایش دهد؛ او می‌خواهد ما در مقابل هر حریفی به دنبال پیروزی باشیم. او خیلی خوب در مورد تاکتیک‌ها و ایده‌هایش با ما صحبت می‌کند. پوچتینو چه در داخل و چه در خارج زمین، به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم او مربی مناسبی برای بازیکنان جوان است.»

گوستو در این باره اضافه کرد: «او فردی مناسب برای این پروژه است. مهم‌ترین چیز در طول پروژه جدید این است: به هم کمک کنیم و کنار هم بمانیم. اگر این کار را انجام دهیم، می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.»

او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که از تمدید قرارداد پوچتینو با چلسی حمایت می‌کند و علاقه دارد دوران طولانی‌تری زیر نظر سرمربی آرژانتینی کار کند.

1428