چلسی سنگربان سابق رئال مادرید را قیمت‌گذاری کرد

چلسی سنگربان سابق رئال مادرید را قیمت‌گذاری کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در روزهای اخیر به دنبال خرید یک گلر مناسب با سبک فوتبال انزو مارسکا است و اگر سنگربانی جذب شود، احتمالا چلسی با فروش کپا آریزابالاگا موافقت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا در سبک فوتبالی که تیمش ارائه می‌دهد، از پپ گواردیولا الگوبرداری می‌کند. او اصرار بر تملک تیمش بر توپ و میدان و البته بازی‌سازی به عقب زمین دارد. مارسکا حالا به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده است و می‌خواهد طرز فکر فوتبالی خود را در آبی‌های شهر لندن جا بیاندازد. شاید انتخاب چنین سرمربی‌ای برای تیمی که در گذشته افرادی همچون آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو هدایتش را بر عهده داشتند و موفق هم شدند، منطقی به نظر نیاید، اما باید دید آیا قمار مدیران چلسی جواب می‌دهد یا خیر؟

مارسکا دوست دارد سنگربان تیمش مانند سایر بازیکنان توانایی بالایی در ارسال پاس و بازی‌سازی داشته باشد. او به این منظور به مدیران باشگاه گفته است تا برایش یک گلر مناسب پیدا کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که فیلیپ یورگنسن، سنگربان تیم ویارئال گزینه مورد علاقه انزو مارسکا است. به نقل از متئو مورتو و فابریزیو رومانو، دو خبرنگار معتبر و سرشناس دنیای فوتبال، چلسی در جذب یورگنسن پیشرفت کرده است.

اگر این سنگربان برای فصل آینده به خدمت گرفته شود، احتمالا یک دروازه‌بان از جمع شیرهای لندنی جدا شود. کپا آریزابالاگا و پتروویچ گزینه‌های باشگاه برای فروش هستند. به گزارش رسانه اسپانیایی رلوو؛ چلسی در صورتی که یک باشگاه برای جذب کپا 15 میلیون یورو هزینه کند، او را می‌فروشد.

1428