عیسی علیه رکورد تیمِ خمز؛ تراکتور بعد از 547 دقیقه گل خورد!

عیسی علیه رکورد تیمِ خمز؛ تراکتور بعد از 547 دقیقه گل خورد!

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه تراکتور بعد از 5 کلین شیت متوالی بالاخره توسط پرسپولیس باز شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در این بازیِ بدون تماشاگر پرسپولیس با گل‌های عیسی آل کثیر و مهدی ترابی میهمانش را شکست داد.

این اولین باخت تراکتور در نیم‌فصل دوم و اولین شکست این تیم بعد از 5 بازیِ بدون باخت بود. البته تیم تبریزی در هفته اول دورِ برگشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز با سپاهان بازی می‌کرد که این بازی به دلیل حضور سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عقب افتاد. 

تراکتور در 5 قبلی مقابل تیم‌های فولادخوزستان، گل گهر سیرجان، پیکان و صنعت نفت آبادان پیروز شده بود و با ملوان مساوی کرده بود. آخرین باخت تراکتور قبل از باخت به پرسپولیس، شکست در هفته دهم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بود.

نکته جالب اما این است که دروازه تراکتور بعد از 5 بازی کلین شیت و 547 دقیقه گل نخوردن توسط پرسپولیس و عیسی آل کثیر در دقیقه 57 باز شد. دروازه تراکتور آخرین بار در بازی با استقلال و در دقیقه 50 توسط گوستاوو بلانکو باز شده بود.

تراکتوری‌ها در 5 بازی بعدی مقابل تیم‌های فولادخوزستان، گل گهر سیرجان، پیکان، ملوان و صنعت نفت آبادان موفق شده بودند دروازه خودشان را بسته نگه دارند. 5 بازی یعنی 450 دقیقه. 40 دقیقه هم بعد از گل بلانکو دروازه تراکتور بسته ماند. در مجموع می‌شود 490 دقیقه.

اما در دقیقه 57 بازی دیشب پرسپولیس و تراکتور، عیسی آل کثیر مهاجمی که به تازگی به پرسپولیس برگشته است موفق شد دروازه تراکتور را باز کند. به این ترتیب این گل باعث شد مقاومت دروازه‌بان و مدافعان تراکتور در لیگ برتر بعد از 547 دقیقه شکسته شود.

1359