پیش‌بازی الهلال - سپاهان؛ مورایس در ریاض معجزه می‌کند؟

پیش‌بازی الهلال - سپاهان؛ مورایس در ریاض معجزه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان کار بسیار سختی برای صعود در خانه الهلال دارد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان در ورزشگاه فوق پیشرفته و جدید خود یعنی کینگدام آره‌نا میزبان سپاهان خواهد بود تا طلایی‌پوشان اولین تیم ایرانی باشند که بازی در استادیوم جدید آبی‌های ریاض را تجربه می‌کنند.

سپاهان باتوجه به شکست با نتیجه ۳ بر ۱ در بازی رفت در اصفهان، کار بسیار سختی برای صعود به مرحله بعدی دارد. ژوزه مورایس همچنین باتوجه به اخراج محمد دانشگر در بازی گذشته و محرومیت هادی محمدی با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا از یکطرف و از دست دادن محمد قربانی از طرف دیگر، دست بسته‌ای خصوصاً در پست دفاع مرکزی دارد و باید دید چگونه شرایط را مدیریت خواهد کرد.

او مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که در هر 22 بازی آخرش پیروز شده و سپاهان برای اینکه بتواند میزبان قدرتمندش را شکست دهد، واقعا به یک معجزه نیاز دارد.

پیش از بازی گذشته، محرم نویدکیا و مهدی شریفی توانسته بودند هر کدام یک گل به الهلال بزنند و رامین رضاییان هم به این جمع دو نفره اضافه شده و باید دید این مدافع آماده خواهد توانست با گلزنی دوباره به بهترین گلزن طلایی‌پوشان مقابل الهلال تبدیل شود یا نه.

نکته جالب درباره این مسابقه تغییر داور مسابقه توسط ای‌اف‌سی است. ابتدا قرار بود محمد عبدالله حسن داور معروف اماراتی این مسابقه را قضاوت کند که سپس‌ روی نام وی خط کشیده شد و عادل خمیس النقبی به عنوان قاضی میدان انتخاب شد.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال - سپاهان 

پنج‌شنبه ۳ اسفند ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه کینگدام آره‌نا ریاض

1997