غول‌های فوتبال اروپا در اندیشه جذب مهاجم جوان لایپزیش

غول‌های فوتبال اروپا در اندیشه جذب مهاجم جوان لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین ششکو به عملکرد درخشان خود در هفته‌های اخیر توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه آلمانی بیلد، علی‌رغم این‌که ششکو تا سال 2028 با لایپزیش قرارداد دارد، اما بند فسخ پنجاه میلیونی، می‌تواند موجب جدایی این مهاجم 20 سال در تابستان 2024 از آربی لایپزیش شود. پرداخت چنین مبلغی برای بازیکنی در سن و سال ششکو ، شاید زیاد منطقی به‌نظر نرسد، اما مهاجم اسلوونیایی نشان داده است پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری باشد.

با وجود این‌که ششکو شروع چندان خوبی در این فصل نداشت، اما به مرور زمان با شرایط زندگی در آلمان سازگار شد و توانست برای تیمش مثمر ثمر واقع شود. سسکو در سه بازی اخیر خود در بوندس لیگا، توانایی گلزنی خود را به رخ کشید. او همچنین در دیدار مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. ششکو چند بار توانست در این مسابقه خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و شب سختی برای مدافعین تیم مادریدی ساخت. او همچنین توانست یک بار دروازه آندریا لونین را باز کند، اما این گل پس از بررسی داوران VAR مردود اعلام شد.

استعدادیاب‌های باشگاه‎های لیورپول، سیتی و بارسلونا بر این باورند که اگر سسکو به صورت مداوم در ترکیب تیمش حضور داشته باشد، می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به دست بیاورد و تبدیل به یکی از بی‌رحم‌ترین مهاجمان جهان شود. آن‌ها احساس می‌کنند که ارزش ششکو در آینده به 100 میلیون یورو هم می‌رسد.

البته که باید اشاره کرد با وجود ارلینگ هالند در منچسترسیتی، کار او برای رقابت با فوق ستاره نروژی دشوار است، لیورپول هم مشکل زیادی در خط حمله ندارد؛ اما بارسلونا می‌تواند برای جانشینی رابرت لواندوفسکی، روی این مهاجم 20 ساله حساب باز کند.

1428