بنجامین سسکو گزینه اول تقویت خط حمله میلان

بنجامین سسکو گزینه اول تقویت خط حمله میلان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان باشگاه لایپزیگ گزینه اصلی باشگاه میلان برای تقویت خط حمله این تیم است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر گاتزتا دلا اسپورت باشگاه میلان، بنجامین سسکو، مهاجم لایپزیگ را به عنوان اولین گزینه برای تقویت خط حمله در تابستان آینده با مبلغ ۴۰ میلیون یورو در نظر گرفته است. این مهاجم اسلوونیایی که از فوتبال اتریش و باشگاه سالزبورگ چهره شد در طول دوران حضور خود در باشگاه آلمانی آمار ۲۹ مسابقه که شامل ۱۲ بازی به عنوان ترکیب ثابت بوده را در فصل جاری ثبت کرده که حاصل آن ۱۰ گل و ۳ پاس گل برای لایپزیگ بوده است.

از طرفی گفته می شود بنجامین سسکو مهاجم سالزبورگ آلمان برای بازی در تیم بعدی خود تضمین فیکس بودن را میخواهد. اتفاقی که در هر تیمی به آن نخواهد رسید و باید دید تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس چه ترفندی برای راضی کردن او انجام می دهند. مذاکرات گسترده ای بین چند تیم انگلیسی و مدیر برنامه های این بازیکن در زمستان گذشته در حال انجام بود و باشگاه هایی مانند منچستریونایتد ، آرسنال و چلسی در تابستان هم به جذب این مهاجم علاقه مند خواهند بود اما شاید میلان بهترین مقصد برای این ستاره آینده دار باشد.

مهاجم اسلوونیایی ۲۰ ساله تابستان و در شرایطی جالب پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را رد کرد و در عوض به لایپزیگ آلمان پیوست.

۱۰۰۹