مهاجم لایپزیش در راه لیگ انگلیس

مهاجم لایپزیش در راه لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین ششکو احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی به یکی از تیم‌های لیگ برتری می‌پیوندد.

به گزارش فوتبالی، بنجامین ششکو، مهاجم 20 ساله آربی لایپزیش، علاقه‌مند است در نقل و انتقالات ماه ژانویه به یک تیم انگلیسی بپیوندد.

آرسنال، چلسی و منچستر یونایتد تیم‌هایی از لیگ انگلیس هستند که ششکو را تحت نظر دارند.

به گزارش رسانه‌ها، ششکو برای این‌که زیر سایه‌ی اوپندا قرار نگیرد، تمایل دارد هرچه سریع‌تر باشگاه آلمانی را ترک کند.

ششکو بعد از آن‌که از آربی سالزبورگ به آربی لایپزیش پیوست ، تنها در سه بازی از شانزده بازی ممکن در ترکیب اصلی تیمش قرار داشته. او بیشتر بازی‌های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده. همچنین از شش بازی لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، ششکو فقط در دو بازی شانس این را داشت تا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و از ابتدا بازی را آغاز کند.

مهاجم اسلوونیایی تنها یک خواسته در دستور کار دارد و آن زمان بیشتر برای بازی است. او مشتاق است در یورو 2024 رهبر خط حمله‌ی کشورش باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه آلمانی آماده است تا ششکو را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد. بسیاری از کارشناسان و مدیربرنامه‌ها باور دارند که سبک بازی این مهاجم به شدت برای لیگ برتر انگلیس مناسب است.

لایپزیش در حالت ایده‌آل می‌خواهد این مهاجم را حفظ کند، چرا که برای رقابت با بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در کورس قهرمانی بوندسلیگا، نیاز دارد نیمکت قوی و پرمهره‌ای داشته باشد.

برخی از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر ممکن است به زودی برای خرید یک مهاجم اقدام کنند. منچستر یونایتد و آرسنال باشگاه‌هایی هستند که در این فصل در این پست به مشکل خوردند.

اگر فرصتی برای انتقال وجود داشته باشد، لایپزیش این فرصت را دارد تا بازیکنی که 20 میلیون یورو خریده بود را با قیمت دو برابر به فروش برساند.

1428