ستاره جوان آربی لایپزیش یک فصل دیگر می‌ماند

ستاره جوان آربی لایپزیش یک فصل دیگر می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین ششکو در نهایت تصمیم گرفت حداقل یک فصل دیگر در آربی لایپزیش بماند.

به گزارش فوتبالی، بنجامین ششکو، مهاجم جوان باشگاه آربی لایپزیش مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفته است. او با درخشش در پیراهن لایپزیش نگاه‌های زیادی را به خود خیره کرده است. باشگاه‌های منچستریونایتد، چلسی و آرسنال شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند.

حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال مدعی شده است که بنجامین ششکو تصمیم گرفته است تا حداقل یک فصل دیگر در آربی لایپزیش بماند. او می‌خواهد قرارداد جدیدی با مدیران لایپزیش به امضا برساند.

تصمیمی که بنجامین شسکو گرفت، مشابه با تصمیمی است که ارلینگ هالند در زمان بازی در بروسیا دورتموند گرفته بود. ظاهرا این مهاجم جوان تصمیم دارد راه ستاره نروژی فوتبال جهان را در پیش بگیرد و باید دید آیا می‌تواند مثل او موفق عمل کند یا خیر؟

حالا تیم‌های انگلیسی بایستی به سراغ دیگر گزینه‌های خود بروند. احتمالا دارد با منتفی شدن خرید شسکو، گزینه‌هایی مثل ویکتور اوسیمن و ایوان تونی یک بار دیگر نامشان پررنگ شود.

منچستریونایتد به دنبال یک جانشین و رقیب برای راسموس هویلوند است. ستاره دانمارکی فصل بدی را در اولدترافورد پشت سر نگذاشت، اما اگر بازیکنی به‌عنوان رقیب او وجود داشته باشد باعث پیشرفت روزافزون او می‌شود. از طرفی در صورت مصدومیت یا محرومیت این بازیکن منچستری‌ها یک گزینه باکیفیت در اختیار خواهد داشت.

اما آرسنال و چلسی، برخلاف منچستریونایتد به دنبال مهاجم اول تیم خود هستند، چرا که مهاجم نوک کلاسیک باکیفیت در لیست بازیکنان خود ندارند. باید دید در نهایت این باشگاه‌ها به سراغ چه بازیکنانی برای فصل آینده می‌روند؟
 ۱۴۲۸