عکس؛ وقتی کروس و مودریچ در لیگ قهرمانان اروپا روبروی هم بازی کردند

عکس؛ وقتی کروس و مودریچ در لیگ قهرمانان اروپا روبروی هم بازی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس و لوکا مودریچ دو تا از هافبک های با سابقه رئال مادرید هستند به طوری که هر دوی این بازیکن ها در انتهای فصل جاری قراردادشان با رئال مادرید به پایان می رسد و تبدیل به بازیکن آزاد می شوند.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ در تابستان 2012 بود که از تاتنهام هاتسپر به رئال مادرید پیوست و دوران درخشان خود را در جمع مادریدی ها استارت زد. تونی کروس هم پس از جام جهانی 2014 برزیل که با قهرمانی آلمان ها همراه شد، از بایرن مونیخ جدا شد و راهی رئال مادرید شد. کروس و مودریچ در رئال مادرید زوج بی نظیری را در خط هافبک ساختند به طوری که آن ها در کنار هم 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند.

اما کروس و مودریچ روبروی همدیگر هم بازی کرده اند. در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. در آن زمان لوکا مودریچ در رئال مادرید بازی می کرد و تونی کروس هنوز بازیکن بایرن مونیخ بود و به رئال مادرید نیامده بود.

در بازی رفت آن فصل، رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهد. در بازی برگشت هم رئال مادرید با نتیحه چهار بر صفر بایرن مونیخ را شکست داد و تیم لوکا مودریچ توانست تیم تونی کروس را شکست بدهد و در نهایت رئال مادرید در فینال اتلتیکو مادرید را شکست داد و قهرمان رقابت های چمپیونزلیگ شد.

1470