عکس؛ وقتی کروس و مودریچ در بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید رقیب هم بودند

عکس؛ وقتی کروس و مودریچ در بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید رقیب هم بودند

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یعنی فصل 2023/24، رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی های رفت و برگشت چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال این دوره از بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، تونی کروس و لوکا مودریچ در حال حاضر دو تا از هافبک های با تجربه رئال مادرید هستند. کروس هنوز هم هافبک فیکس و ثابت رئال مادرید است اما لوکا مودریچ کمتر بازی می کند و بیشتر به عنوان یار تعویضی توسط کارلو آنچلوتی به کار گرفته می شود. البته مودریچ هنوز هم عملکرد خوبی دارد. مودریچ و کروس در فصل پایانی قرارداد خود با رئال مادرید قرار دارند و باید دید که تصمیم باشگاه رئال مادرید درباره آن ها چه خواهد بود. به نظر می رسد که تونی کروس هنوز هم در رئال مادرید بماند اما مودریچ احتمالا رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

در فصل 2013/14، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شده بودند. در آن زمان لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید بود و تونی کروس هم هافبک بایرن مونیخ بود. همین قضیه موجب شد تا مودریچ و کروس با هم رو در رو شوند.

بازی رفت آن فصل را رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر برد و در بازی برگشت مادریدی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر در آلیانس آرنا بایرن مونیخ را شکست بدهند و در مجموع با نتیجه پنج بر صفر بایرن مونیخ را تحقیر کنند و راهی فینال شوند. رئال مادرید در آن فصل دهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست آورد.

در آن زمان پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بود و هدایت رئال مادرید هم بر عهده کارلو آنچلوتی بود.

1471