احتمال غیبت دو ستاره منچسترسیتی در مقابل چلسی افزایش یافت

احتمال غیبت دو ستاره منچسترسیتی در مقابل چلسی افزایش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- حضور برناردو سیلوا و جک گریلیش در دیدار حساس این هفته تیمشان مقابل چلسی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه، تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف همدیگر می‌روند. منچسترسیتی 11 بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته و چلسی هم پس از عبور از سد استون ویلا و کریستال پالاس، تا حدی از بحران خارج شده و به دنبال متوقف ساختن تیم گواردیولا است.

گواردیولا و پوچتینو یک بار دیگر با همدیگر دیدار می‌کنند؛ دو مربی‌ای که جدالشان یکی از مهیج‌ترین مسابقات تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد. روزی که تاتنهام تحت هدایت پوچتینو، موفق شد در ورزشگاه اتحاد سیتیزن‌ها را به زانو در بیاورد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اما این بار شرایط متفاوت است؛ منچسترسیتی نسبت به سال 2019 پیشرفت زیادی کرده و چلسی این فصل نیز قابل مقایسه با تاتنهام رویایی سال 2019 نیست. اما مصدومیت دو مهره کلیدی منچسترسیتی، می‌تواند امید را به اردوی آبی‌های لندن تزریق کند.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از دیدار مقابل لایپزیش گفت: «ضربه شدیدی به مچ پای برناردو سیلوا وارد شد. من با جک گریلیش صحبت نکردم اما به نظر می‌رسد که مصدومیتش عضلانی است.»

او در ادامه در خصوص شرایط گریلیش توضیح داد: «طی چند روز گذشته، روحیه او در تمرینات بسیار بهتر بوده است. او به ما کمک کرد تا با سرعت مناسب بازی کنیم، شما نمی‌توانید در مقابل تیم‌هایی که سازماندهی شده‌اند خیلی آهسته یا سریع بازی کنید، باید لحظه مناسب را پیدا کنید و جک از این نظر به ما کمک زیادی کرد. امیدوارم به سرعت بهبود یابد.»

حالا باید دید سرنوشت مصدومین منچسترسیتی برای این مسابقه چگونه رقم می‌خورد.

1428