رکوردی جدید برای ستاره برزیلی رئال مادرید

رکوردی جدید برای ستاره برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- وینیسیوس با حضور در ترکیب رئال مادرید در مقابل آربی لایپزیش، به پنجمین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که به رکورد 50 بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید و آربی لایپزیش به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، سفیدهای چامارتین موفق شدند با سوپرگل براهیم دیاز، از سد حریف آلمانی خود عبور کنند.

اما در جریان این مسابقه، وینیسیوس جونیور موفق شد یک رکورد جدید با پیراهن رئال مادرید به ثبت برساند. ستاره برزیلی خط حمله رئال، به رکورد پنجاه بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، این در حالی است که او تنها 23 سال و 216 روز سن دارد. او تبدیل به پنجمین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که به رکورد پنجاه بازی در این رقابت‌ها می‌رسد. وینیسیوس با ادامه روند خوبش در پیراهن رئال مادرید، می‌تواند رکوردهای بزرگ‌تری را هم جابه‌جا کند.

ایکر کاسیاس، با 22 سال و 155 روز در رتبه نخست قرار دارد. سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا و آرسنال در 22 سال و 331 روز به این رکورد رسید. کیلیان امباپه با 22 سال و 339 روز، در رتبه سوم قرار گرفته است. رتبه چهارم این لیست در اختیار لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال است که توانست با 23 سال و 166 روز به این رکورد دست یابد.

وینیسیوس یکی از مهم‌ترین عناصر رئال مادرید در فصول گذشته بوده است. او در سال 2022، گل قهرمانی تیمش را مقابل لیورپول به ثمر رساند. 

1428