چلسی در اندیشه فروش مدافع اسپانیایی

چلسی در اندیشه فروش مدافع اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای این‌که بتواند در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2024 فعالیت کند، نیاز دارد چند بازیکن خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که تاد بولی مدیریت باشگاه چلسی را بر عهده گرفت، انقلاب بزرگی در این باشگاه به وقوع پیوست. تاد بولی تعداد زیادی از بازیکنان تیم را به فروش رساند و لیست آبی‌ها را از بازیکنان مدنظر خودش پر کرد. شیرهای لندن در دو فصل گذشته با جدایی بازیکنانی همچون آندریاس کریستنسن، آنتونی رودیگر، میسون مونت، تیمو ورنر، حکیم زیاش، جورجینیو، انگولو کانته، ادواردو مندی و کای هاورتز موافقت کردند.

تاد بولی جای خالی این ستاره‌ها را با بازیکنان جوان و بااستعداد پر کرد. آن‌ها هزینه زیادی انجام دادند تا یک تیم جوان و آینده‌دار بسازند. اما گفته می‌شود این پایان پروژه چلسی نیست و تاد بولی همچنان قصد دارد به ایجاد تغییر و تحول بپردازد.

اما پیش از آن باید چند بازیکن دیگر را برای ایجاد تعادل در حساب‌های مالی باشگاه و تبعیت از قانون فیرپلی مالی، به فروش برساند. کانر گلگر یکی از گزینه‌های اصلی مدیریت بود؛ اما عملکرد درخشانش در هفته‌های اخیر سبب شد که فعلا حرفی از فروش او نباشد. گلگر همچنین تحت حمایت پوچتینو و هواداران چلسی است.

اما مارک کوکوریا، تازه‌ترین گزینه مدیران برای کسب درآمد در تابستان پیش رو است. او که در ابتدای فصل گذشته، از برایتون راهی چلسی شده بود، هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا در آستانه جدایی از آبی‌های لندن قرار دارد. گفته شده اگر پیشنهادی برای کوکوریا برسد، مدیران چلسی به آن گوش خواهند داد.

1428