راز پیروزی چلسی مقابل برنلی از زبان مارک کوکوریا

راز پیروزی چلسی مقابل برنلی از زبان مارک کوکوریا

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کوکوریا فاش کرد که چگونه چلسی توانست در بازی با برنلی پیروز شود.

به گزارش فوتبالی ، چلسی روز شنبه سومین برد خود را در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند و برنلی را ۴-۱ در تورف مور شکست داد. آبی ها در اوایل بازی گل اول را دریافت کردند اما در نیمه دوم با قدرت برگشتند تا یک برد امیدوارکننده را ثبت کنند. مارک کوکوریا که برای سومین بازی متوالی در ترکیب اصلی آبی ها حضور داشت، فاش کرد که چگونه بازیکنان چلسی شرایط را در برابر تیم وینسنت کمپانی تغییر دادند.

کوکوریا در صحبت با  وبسایت chelseafc گفت : " در بازی‌های دیگر، شاید روحیه مان را از می دادیم اما در آن شب بازی را دنبال کردیم، به تلاش و جنگیدن ادامه دادیم. اعتماد به نفس در تیم بعد از دو برد متوالی بهتر شده است. با گل اول کمی امیدوار شدیم که در در بازی های دیگر آن را نداشتیم. ما به همین روند ادامه می دهیم و به خودمان و برنامه مربی ایمان داریم و یک سه امتیاز واقعا مهم را کسب کردیم."

او در ادامه افزود: "واکنش تیم ما پس از دریافت گل بسیار خوب بود. ما موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم و بعد از نیمه اول تمام تلاش را  روی کاری که باید انجام می‌دادیم گذاشتیم و در اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم و سپس بر بازی مسلط شدیم. این یک برد بسیار خوب برای ما است زیرا اعتماد به نفس داشتیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم و من هم از بازی خود راضی بودم." ‌ 

پیروزی های پشت سر چلسی در لیگ برتر مقابل فولام و برنلی باعث شد تیم مائوریسیو پوچتینو در رده یازدهم لیگ برتر قرار گیرد و تنها شش امتیاز با تیم رده چهارم جدول فاصله داشته باشد.

۱۰۰۹