چلسی در فکر فروش خرید گران و ناموفق خود

چلسی در فکر فروش خرید گران و ناموفق خود

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی آماده است تا مارک کوکوریا، مدافع چپ خود را به عنوان بخشی از برنامه خود برای خانه تکانی در آن پست، به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های لندن فصل را با 4 بازیکن در پست دفاع چپ آغاز کردند اما این تعداد تا به اینجا و با انتقال‌های قرضی لوئیس هال و یان ماتسن به نیوکاسل و بروسیا دورتموند، به 2 نفر کاهش یافته است. قرارداد هال شامل بند خاصی می‌شود که می‌تواند نیوکاسل را مجبور به جذب دائمی او کند و ماتسن نیز که در قرارداد خود بند آزادسازی 35 میلیون پوندی دارد، پس از بازگشت از دورتموند، برای فروش در دسترس خواهد بود.

حالا به نقل از گاردین، چلسی همچنین آماده می‌شود تا به پیشنهادات برای کوکوریا نیز گوش فرا دهد. او که پس از انتقال 62 میلیون پوندی اش به چلسی در سال 2022، به هیچ عنوان نتوانسته در حد و اندازه انتظارات هواداران ظاهر شود، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا، بیشتر این فصل را نیز از دست داده است. خروج کوکوریا چلسی را با تنها یک مدافع چپ تخصصی تنها می‌گذارد و این انتظار وجود دارد که آن‌ها برای تقویت این پست وارد بازار نقل و انتقالات شوند. از آرچی براون، بازیکن 21 ساله بلژیکی تیم خنت، به عنوان هدف آبی ها برای تقویت پست دفاع چپ نام برده می‌شود.

2102