نقل و انتقالات/ آرسنال به دنبال یک مهاجم جدید؛ کوکوریا در رادار رئال مادرید

نقل و انتقالات/ آرسنال به دنبال یک مهاجم جدید؛ کوکوریا در رادار رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم تیم برنتفورد که در فصل گذشته لیگ جزیره عملکرد بسیار خوبی نیز داشت اما در این فصل به دلیل نقض قوانین شرطبندی تا زمستان پیش از حضور در مسابقات محروم شده، مورد توجه تیم‌های بزرگ انگلیسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به چند خبر مهم دنیای فوتبال می‌اندازیم:

آرسنال قصد دارد تا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات، مقاومت تیم برنتفورد برای فروش ایوان تونی را به چالش بکشد. این باور وجود دارد که زنبورها، قیمت مهاجم خود را 60 میلیون پوند تعیین کرده اند. (Mirror)

.

همینطور ریکو هنری، مدافع چپ برنتفورد نیز توسط تیم‌های بیگ سیکس لیگ انگلیس مورد ستایش قرار دارد و منچستر یونایتد با توجه به اینکه تلاش دیرهنگامش برای جذب او در این تابستان موفقیت آمیز نبود، قصد دارد تا تابستان آینده دوباره برای جذب او تلاش کند. (Football Insider)

.

لوکا مودریچ به طرز غافلگیر کننده ای به هدف جدید دیوید بکام، مالک اینتر میامی تبدیل شده است و ممکن است به جمع مسی، آلبا و بوسکتس در تیم آمریکایی اضافه شود. (The Dubrovnik Times)

.

مارک کوکوریا نیز با توجه به کمبود زمان بازی در این فصل، مایل است تا از استمفورد بریج جدا شود. رئال مادرید، شرایط او در چلسی را زیر نظر داشته است. (The Sun)

.

انتظار می‌رود که سرمربی بعدی رئال مادرید، ستاره سابق این تیم یعنی ژابی آلونسو باشد، هرچند که او کمتر از یک سال است که هدایت بایر لورکوزن را برعهده گرفته است. (Radio Marca)

.

منچستر یونایتد و نیوکاسل، در حال مبارزه برای جذب آدرین ربیو، هافبک یوونتوس هستند. (Sky Sports)

2102