پوچتینو خواهان ماندن هافبک 24 ساله تیمش

پوچتینو خواهان ماندن هافبک 24 ساله تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- کانر گلگر، یکی از گزینه‌های مدیران چلسی برای کسب درآمد در نقل و انتقالات تابستان 2024 به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، کانر گلگر، هافبک 24 ساله این فصل چلسی در نقل و انتقالات ماه ژانویه مورد توجه تیم‌هایی نظیر تاتنهام و نیوکاسل قرار گرفت؛ اما در نهایت با اصرار پوچتینو در جمع آبی‌ها ماندنی شد. با این حال، همچنان رسانه‌ها اعتقاد دارند احتمال فروش او در تابستان پیش رو زیاد است و مدیران چلسی برای کسب درآمد، روی فروش او حساب باز می‌کنند.

گلگر 24 ساله در این فصل پیشرفت بیشتری نسبت به سایر هم‌تیمی‌هایش داشته است. او زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو تبدیل به بازیکن مهمی برای چلسی شده و یکی از بهترین دوران‌های فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد.

در جریان پیروزی شیرین چلسی در مقابل کریستال پالاس، کانر گلگر خوش درخشید و توانست 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و تمام نگاه‌ها را به خود جلب کند.

همانطور که پیش‌تر گفته شده بود، پوچتینو اصلی‌ترین حامی گلگر در چلسی است. او به خوبی باعث پیشرفت هافبک انگلیسی تیمش شده. مائوریتسیو پوچتینو حالا در مصاحبه با فابریتزیو رومانو در مورد شرایط گلگر گفت: «گالاگر به من گفت که می‌خواهد در چلسی بماند. به غیر از این، بحث او و باشگاه است. ما او را دوست داریم. من برای او بسیار خوشحالم اما در مورد قراردادش، همه چیز به خودش و باشگاه مربوط می‌شود.»

کانر گلگر در این فصل، محبوبیت زیادی نزد هواداران چلسی به دست آورد. طرفداران خواهان ماندن او هستند و همین می‌تواند یکی از عوامل اصلی نفروختن او باشد.

1428