بارسلونا نیم‌ نگاهی به جذب ژابی آلونسو دارد

بارسلونا نیم‌ نگاهی به جذب ژابی آلونسو دارد

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از مدیران بارسلونا رویای حضور ژابی آلونسو را در این تیم دارند.

به گزارش فوتبالی ، نشریه اسپورت در هبری مدعی شد بخشی از هیئت مدیره بارسلونا رویای حضور ژابی آلونسو را در این تیم در سر می‌پرورانند. مدیران بارسلونا شدیدا سبک بازی مربی بایرلورکوزن را تحسین می کند و می دانند که از سوی دیگر جذب او ضربه بزرگی به رئال مادرید خواهد بود. با توجه به علاقه شدید باشگاه لیورپول به حضور این مربی به جای یورگن کلوپ در پایان فصل لیگ برتر انگلیس باشگاه بارسلونا در حال بررسی حرکتی زودهنگام برای جذب او خواهند بود.

علی رغم اینکه ژابی آلونسو هیچ وقت در بارسلونا بازی نکرده اما آلونسو دوران کودکی خود را در بارسلون گذراند، جایی که پدرش پریکو آلونسو برای این باشگاه بازی می کرد. بندی در قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن وجود دارد که به او اجازه می‌دهد تا هر موقع بخواهد، این تیم را به مقصد رئال مادرید، لیورپول یا بایرن مونیخ ترک کند. این بند البته رسمی نیست و به شکل شفاهی مطرح شده بود.

ژابی آلونسو، یورگن کلوپ، هانسی فلیک، روبرتو دی زربی گزینه های جایگزین ژاوی به عنوان اولویت ها برای گزینه سرمربی بارسلونا هستند. در گزینه های بعدی هم نام مربیانی مانند لوئیس انریکه، اونای امری و میکل آرتتا نیز حضور دارند.

۱۰۰۹