چرا ژابی آلونسو نمی‌تواند گزینه مربیگری بارسلونا باشد؟

چرا ژابی آلونسو نمی‌تواند گزینه مربیگری بارسلونا باشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در انتهای فصل جاری قرار است ژاوی هرناندز بارسلونا را ترک کند و به این ترتیب آبی و اناری پوشان به دنبال یک سرمربی جدید خواهند بود و باید دید که در نهایت مربی بعدی بلوگرانا چه کسی است.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو در این فصل از رقابت ها در بایرلورکوزن فوق العاده عمل کرده است. شاگردان آلونسو حتی یک شکست را هم در فصل جاری تجربه نکرده اند و تیم او در حال حاضر بالا تر از بایرن مونیخ صدرنشین جدول رقابت های بوندسلیگا است. برخی ها شاید نام او را پیرامون بارسلونا مطرح کرده باشند اما خاوی میگل خبرنگار روزنامه آ اس نظر دیگری دارد.

به نقل از خاوی میگل، ژابی آلونسو بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید، بازوی اجرایی ژوزه مورینیو درون زمین بود. در آن زمان مورینیو به شدت علیه بارسلونا رفتار می کرد و همین قضیه موجب می شد تا ژابی آلونسو ضد بارسا باشد و به نظر می رسد که این احساس همچنان در ژابی آلونسو وجود داشته باشد. آلونسو در رئال مادرید یک چهره تاثیر گذار بود و میان هواداران رئال مادرید محبوبیت خاصی داشت. او هر قدر هم که عملکرد خوبی به عنوان سرمربی بایرلورکوزن داشته باشد نمی تواند گزینه ای برای هدایت بارسلونا باشد.

1470