ماشاریپوف - استقلال؛ بعد از 7 سال بالاخره به هم رسیدند!

ماشاریپوف - استقلال؛ بعد از 7 سال بالاخره به هم رسیدند!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی و استقلال پس از سالها بالاخره به هم رسیدند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال پس از رافائل سیلوا، طی روزهای گذشته از دومین خرید زمستانی‌اش رونمایی کرد و جلال الدین ماشاریپوف که چند روز قبل با تیم ملی ازبکستان از جام ملتهای آسیا حذف شده بود، قرار است در نیم‌فصل دوم، زیر نظر جواد نکونام توپ بزند. 

ماشاریپوف برای آبی‌ها چندان خرید غریبه‌ای نیست، این بازیکن ازبکستانی یکی از گزینه های ثابت نقل و انتقالات استقلال بوده و در طی سال های اخیر بارها به استقلال لینک شده است. اولین باری که کاپیتان ازبکستان به استقلال لینک و عنوان شد درحال مذاکره با استقلال قرار دارد، به حدود هفت سال پیش بر می‌گردد. در آن دوران – سال 96 – علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود و از مسئولان باشگاهش خواسته بود تا شرایط لازم برای استقلالی شدن هافبک تیم لوکوموتیو ازبکستان را فراهم کنند.

 و پس از آن هم بارها در این سالها، صحبت از حضور این بازیکن در استقلال مطرح بوده که تا چند روز قبل، تمام این صحبتها در حد همان حرف باقی مانده بود.

ماشاریپوف که پس از سرور جپاروف و عزیزبک آمانوف سومین بازیکن ازبکستانی تاریخ استقلال است، در ابتدای فصل هم گزینه استقلال بود اما راهی پانسرایکوس یونان شد و پس از انجام 8 بازی و ثبت 3 پاس گل برای این تیم، حالا باید مسافر تهران شود و در نیم فصل دوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

2636