جواهری از ازبکستان؛ بنویسید ماشاریپوف، بخوانید ستاره استقلال!

جواهری از ازبکستان؛ بنویسید ماشاریپوف، بخوانید ستاره استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- جلال‌الدین ماشاریپوف در همین ۴ مسابقه‌ای که برای استقلال به میدان رفته به خوبی عیار خودش را نشان داده است. 

به گزارش فوتبالی، بی‌تابی هواداران استقلال در طی سال‌های اخیر برای آبی‌پوش شدن ماشاریپوف بی‌دلیل نبود؛ کاپیتان تیم ملی ازبکستان که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوست در ۳ مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از زمان حضورش در تهران انجام داد نشان داد که از چه کیفیت بالایی برخورددار است و با ارائه عملکرد بی‌نظیر خود، ضمن تحمیل کردن خودش به ترکیب اصلی استقلال، مهرداد محمدی که گران‌ترین بازیکن آبی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌آید را به نیمکت تبعید کرد. 

ماشاریپوف ۳۰ ساله که سابقه حضور در النصر و بازی در کنار کریستیانو رونالدو را در کارنامه دارد از زمان حضورش در ترکیب ثابت استقلال این تیم را به یک تیم چپ‌گرا تبدیل کرده و کاملا موتور آبی‌ها را روشن کرده و به اصطلاح روند انتقال توپ را در این تیم تسریع کرده است. این بازیکن که در اولین بازی خود برای آبی‌پوشان موفق به گلزنی در برابر ملوان شد و تیمش را از یک شکست بیرون از خانه نجات داد در تقابل با استقلال با هم نام خوزستانی‌اش با یک ارسال دقیق، بلانکو را در موقعیت خوب سرزنی قرار داد و سازنده تنها گل شاگردان جواد نکونام در برابر استقلال خوزستان بود. 

بدون شک اگر ماشاریپوف بتواند همچنان فرم ایده‌آل خودش را حفظ کند در ادامه مسیر استقلال در راه کسب قهرمانی حسابی می‌تواند کارآمد باشد و صد البته می‌توان از او به عنوان سلاح کاری نکونام در دربی ۱۰۳ یاد کرد. 

۹۰۹۸