اتفاق باورنکردنی در نشست خبری؛ عضله شکم و پهلوی محبی گرفت!

اتفاق باورنکردنی در نشست خبری؛ عضله شکم و پهلوی محبی گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره ایران در بازی با ژاپن نقشی تعیین کننده در نتیجه بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از موثرترین بازیکنانِ تیم ملی ایران در بازی مقابل ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 مخصوصا در نیمه دوم بازی محمد محبی بود. بازیکنی که گل اول را به ژاپن زد و روی پنالتی تیم ایران هم موثر بود.

درخشش محبی در بازی با ژاپن در حالی اتفاق افتاد که خیلی از هواداران تیم ملی ایران، از دیدن نام او در ترکیب اصلی شوکه شده بودند. چرا که معتقد بودند حق مهدی قایدی بود که در ترکیب اصلی باشد.

اما بازی درخشان و موثر محبی نه تنها همه منقدان را وادار به سکوت کرد بلکه باعث شد آنها هم محبی را تحسین کنند و تصمیم قلعه‌نویی را برای بازی دادن به محبی تایید کنند.

پس از پایان مسابقه و در پایان نشست خبری امیر قلعه‌نویی، نوبت به محبی رسیده بود که برود و در نشست خبری با خبرنگاران صحبت کند اما اتفاق عجیبی افتاد. به محض ورود محبی به سالن عضله شکم این بازیکن گرفت!

محبی بعد از این اتفاق می‌خواست قبل از صحبت کردن سالن نشست خبری را ترک کند اما مسئول برگزاری کنفرانس چنین اجازه‌ای نداد. ستاره دیروزِ تیم ملی، بعد از خوردن آب معدنی، یکی دو دقیقه صحبت کرد و بعد به یک سوال پاسخ داد و سپس از جایش بلند شد و سالن را ترک کرد و در این لحظه هم توسط حاضران در سالن تشویق شد. محبی یک بار هم تشویق شده بود. وقتی که به احترام مردم ایران ایستاد.

1359