بازیکنان دورگه تیم ملی امارات؛ از ساحل عاج و انگلیس تا برزیل و فرانسه!

بازیکنان دورگه تیم ملی امارات؛ از ساحل عاج و انگلیس تا برزیل و فرانسه!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال امارات با حضور بازیکنان دورگه به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری در مسابقات مقدماتی جام جهانی باید به مصاف امارات برود.

اسامی بازیکنان تیم ملی امارات به شرح زیر است:

خالد عیسی، خالد توحید، علی خصیف، عدالی محمد، خالد الهاشمی، خلیفه الحمادی، محمد العطاس، خمیس المنصوری، خالد الطحانی، زاید سلطان، کوامی کویدو، عبدالله ادریس، عبدالرحمان الصالح، علی سالمین، یحیی نادر، محمد عباس، ماجد راشد، عبدالله حمد، طحنون الزعابی، عصام فایز، یحیی الغسانی، حارب عبدالله، فابیو دلیما، علی صالح، سلطان عادل، ماکنزی هانت، فهد بدر، جونیور نیدای، محمد جمعه و کایو کانیدو.

در لیست پائولو بنتو، سرمربی امارات نام ۶ بازیکن دورگه دیده می‌شود. عدالی محمد که متولد سال ۲۰۰۴ در انگلیس است و در آکادمی ساوتهمپتون توپ می‌زند و برای اولین بار به تیم ملی امارات دعوت شده است.

کوامی کویدو ۲۳ ساله که متولد ساحل عاج است و از سال ۲۰۲۱ در العین حضور دارد. این مدافع ۱۸۸ سانتی متری یکی از ارکان اصلی قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا بود و اولین بازی خود را برای تیم ملی امارات هفته پیش مقابل قطر انجام داد.

جونیور نیدای دیگر دورگه لیست امارات است. مهاجم ۱۹ ساله ای که متولد ابوظبی است و در باشگاه مونپلیه توپ می زند. این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی زیر ۱۷ سال فرانسه را هم دارد و با این تیم قهرمان اروپا در این رده سنی شد.

ماکنزی هانت ۲۲ ساله متولد بندر لیورپول است و پس از بازی در آکادمی اورتون به تیم سطح چهارمی فلیووتود انگلیس پیوست. این بازیکن مقابل قطر در دقیقه ۸۸ به زمین آمد تا اولین بازی خود را برای امارات انجام دهد و موفق به دادن پاس گل هم شد.

فابیو لیما ۳۱ ساله برزیلی اصل که سابقه بازی در تیمهای اتلتیکو گویانسه و واسکاداگاما برزیل را دارد، دیگر دورگه اماراتی‌ها است که در سال ۲۰۱۴ به الوصل پیوست.

این بازیکن سال ۲۰۲۰ تابعیت اماراتی گرفت و مقابل ازبکستان اولین بازی خود را انجام داد.

آخرین بازیکن لیست دورگه‌های امارات کایو کاندیدو ۳۴ ساله محسوب می‌شود که مانند لیما متولد برزیل است و در الوصل بازی می کند. این بازیکن سال ۲۰۲۰ اولین بازی خود را انجام داد و در ۴۴ بازی ملی ۹ گل زده است.

دیدار امارات و ایران، سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر العین برگزار می‌شود.

۸۸۱۳