پیام شجاع از تیم ملی به تراکتوری‌ها: استوری تنش‌زا نگذارید!

پیام شجاع از تیم ملی به تراکتوری‌ها: استوری تنش‌زا نگذارید!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تراکتور از تیم ملی پیامی برای هم‌تیمی‌هایش در تراکتور فرستاده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در اردوی کنونی تیم ملی سه نماینده دارد. شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی سه تراکتوری در جمع ملی‌پوشان هستند که هر سه بازیکن در بازی ایران برابر قرقیزستان هم به میدان رفتند.

خلیل‌زاده که کاپیتان تراکتوری‌ها برای دومین فصل متوالی محسوب می‌شود، از تیم ملی هم حواسش به انسجام بازیکنان تیم باشگاهی خود هست و در جدیدترین پیامی که برای هم تیمی‌هایش فرستاده، خواهان حفظ اتحاد و یکدلی نفرات شده است.

که وی در گروه فضای مجازی بازیکنان تراکتور به صورت کلی و بدون اسم بردن از کسی نوشته که تراکتور برای اینکه بتواند در ادامه مسیر هم خوب جلو برود و نتایج مناسبی که گرفته را حفظ کند، نیاز به استمرار یکدلی، اتحاد و همدلی بین بازیکنان دارد لذا بازیکنان این تیم از منتشر کردن استوری‌هایی که برداشتهای متفاوتی از آن‌ها می‌شود، خودداری کنند.

این موضع کاپیتان تراکتور به نظر می‌رسد بی‌ارتباط به استوری وایرال شده پرنده‌ای با پاهای بسته شده توسط حسین پورحمیدی و یکی، دو استوری با مضامین معنادار توسط سایر بازیکنان نباشد.

باید منتظر ماند و دید این هشدار کاپیتان تراکتور که دغدغه وی از تیم ملی هم بوده، باعث برچیده شدن برخی حواشی خواهد شد یا نه.

1997