عصبانیت هیات مدیره بارسلونا از دکو و لاپورتا

عصبانیت هیات مدیره بارسلونا از دکو و لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی- هایجک شدن برگوال از بارسلونا توسط تاتنهام خشم هوادارن بارسلونا را برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، به گزارش مارکا هایجک شدن بارسلونا‌ توسط تاتنهام در راه خرید استعداد سوئدی یعنی برگوال باعث خشم هیئت مدیره این تیم از دکو مدیر ورزشی و خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه شده است  بارسلونا حدود ۱ ماه در حال مذاکره با برگوال و باشگاه او بود و حتی او را به همراه خانواده  به شهر بارسلون دعوت و با صرف ناهار از آنها پذیرایی کردند ، اما تاتنهام طی ۲۴ ساعت بارسلونا را هایجک کرد. پیشنهاد حقوقی بالاتر و رقم پرداختی دو تیم به برگوال و شرایط کلی تقریبا یکسان بود اما انتخاب شخصی بازیکن تاتنهام شد تا وی با ۱۰ میلیون راهی لندن شود

البته این اولین باری نیست که دکو با انتقادات روبرو می شود. گفته می شود ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در تابستان گذشته موفق شده بود برناردو سیلوا، یاشوا کیمیش و زوبیمندی را با پروژه خود برای پیوستن به بارسلونا قانع کند اما دکو مدیر ورزشی به ژاوی گفته بود بارسلونا نمی تواند این بازیکنان را به تیم بیاورد و همین اتفاق باعث شد تا خشم هواداران نسبت به دکو بیشتر شود.

البته در این بین شایعاتی وجود دارد که بارسلونا در حال آماده‌سازی یک تغییر بزرگ در تیم در تابستان ۲۰۲۴ است. دکو می‌خواهد در تابستان ۲۰۰ میلیون یورو از فروش بازیکنان بدست آورد تا در ازای آن، بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد.

۱۰۰۹