انتقاد سروش از هم‌تیمی‌هایش؛ شما هم موافق اوسمار بودید

انتقاد سروش از هم‌تیمی‌هایش؛ شما هم موافق اوسمار بودید

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، برای سروش رفیعی، تمام‌شدنی نیست!

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی این روزها از حاشیه‌هایی که برای او ساخته شده حسابی عصبانی است. او که چند روز گذشته با گذاشتن یک استوری اعلام کرده بود که هیچ نقشی در انتخاب سرمربی پرسپولیس نداشته حالا به ادعای ایسنا به غیر از فضای مجازی در فضای حقیقی هم گلایه‌هایش را مطرح کرده است. شماره 7 قرمزها در آن استوری مدعی شده بود که ناعادلانه مورد آماج تهمت‌ها به همراه علیرضا بیرانوند قرار گرفته و اگر قرار است واقعیت‌ها مطرح شود خیلی‌ها ضرر خواهند کرد. او بعد از این که در آن استوری از هواداران بابت حاشیه‌هایی که برای او درست کرده بودند ابراز گلایه کرد، حالا در اردوی پرسپولیس هم این انتقاد را به هم‌تیمی‌هایش انتقال داده است.

شنیده می‌شود در اردوی دبی در حالی که بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس خود را آماده صرف ناهار می‌کردند، سروش رفیعی از جای خود برخاست و خطاب به برخی بازیکنان بزرگ‌تر تیم گلایه‌هایی را مطرح کرده است.

او در صحبت‌های خود گفته است که باشگاه از بیشتر بازیکنان به ویژه بازیکنان با سابقه تیم نظیر کاپیتان‌ها، درباره انتخاب اوسمار ویرا نظرخواهی کرده و همه نظر مثبتی روی این انتخاب داشته‌اند، اما بعد از انتخاب اوسمار، این اتفاق به صورتی نشان داده شده که به نظر رسیده سروش رفیعی و بیرانوند نقش اصلی را برای انتخاب این مربی داشته‌اند.

رفیعی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به هم‌تیمی‌هایش هم گفت:«همه موافق انتخاب اوسمار بودیم و قرار بود در فضای مجازی از این انتخاب حمایت کنیم، این درست نیست الان فقط من و بیرانوند مورد فحاشی هواداران به این انتخاب قرار بگیریم».

4326