سهم باورنکردنی تراکتور از گلزنی به مدعیان؛ فقط یکی!

سهم باورنکردنی تراکتور از گلزنی به مدعیان؛ فقط یکی!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور آماری بسیار منفی در شش بازی این فصل برابر سه تیم بالای جدولی دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در آخرین بازی این فصل خود برابر تیمهای مدعی لیگ برتری یعنی دیدار مقابل استقلال هم نتوانست برنده شود تا از شش تقابل با سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس فقط موفق به کسب دو امتیاز شده باشد.

تی‌تی‌ها مقابل پرسپولیس، رفت و برگشت شکست خوردند و مقابل استقلال و سپاهان در خانه خودی به تساوی بدون گل رسیدند و در خانه این دو حریف باختند تا سهم پرشورها از بازی های بزرگ این فصل کسب ۲ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن باشد.

اما این تنها آمار بد قرمزهای تبریزی نیست و جالب اینکه بدانید آن‌ها در این شش مسابقه فقط یک گل به ثمر رسانده‌اند که به بازی هفته اول لیگ برتر در جریان شکست ۳ بر ۱ مقابل سپاهان برمی‌گردد و در پنج بازی بعدی حتی در باز کردن دروازه حریفان خود هم ناتوان بودند.

تی‌تی‌ها پنج مسابقه از این شش دیدار را با پاکو خمز پشت سر گذاشتند و جالب اینکه بدانید سرمربی اسپانیایی همواره مدعی انجام بازی هجومی و زیبا بود ولی تیمش فقط موفق به ثمر رساندن یک گل برابر سپاهان در هفته اول شد؛ گلی که سعید کریم آذر جوان وارد دروازه پیام نیازمند کرد.

بسیاری دلیل عدم حضور تراکتور در کورس قهرمانی را همین نتایج ضعیف تی‌تی‌ها برابر تیم های مدعی می‌‌دانند و چه بسا تراکتور در صورت اینکه نیمی از امتیازات این دیدارها را می‌گرفت، الان یکی از شانس های اصلی رسیدن به کاپ قهرمانی لیگ برتر بود.

1997