ناراحتی رسانه‌های سعودی؛ به لج‌بازی مانچینی باختیم!

ناراحتی رسانه‌های سعودی؛ به لج‌بازی مانچینی باختیم!

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های عربستانی معتقدند این تیم به دلیل ضعف روبرتو مانچینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، شکست عربستان مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی و در حالی که این تیم تا دقیقه ۹۹ بازی از حریف سرشناس خود پیش بود و فقط یک دقیقه تا کسب پیروزی و صعود به دور بعد کم آورد، موضوعی است که باعث اندوه و ناراحتی شدید رسانه‌ها و طرفداران عربستانی شده است.

این ناراحتی به قدری بود که حتی پس از پایان بازی، مسئولان برگزاری مسابقه برای جلوگیری از ایجاد درگیری بین هواداران دو تیم، ابتدا دستور خروج طرفداران عربستانی را از ورزشگاه صادر کردند و سپس کره‌ای‌ها استادیوم را ترک کردند تا درگیری خاصی بین هواداران دو تیم‌ پیش نیاید.

اما رسانه‌های سعودی پس از این حذف بزرگ در اولین مرحله حذفی جام به شدت در حال انتقاد از روبرتو مانچینی سرمربی میلیون دلاری و گران قیمت خود هستند و معتقدند مرد ایتالیایی نقش به‌سزایی در این ناکامی بزرگ داشته است.

خبرنگاران عربستانی معتقدند مانچینی با لج‌بازی و حذف برخی بازیکنان اصلی تیم قبل از شروع تورنمنت باعث رقم خوردن این نتیجه شده و البته در چینش پنالتی‌زن‌ها هم اشتباه داشته است. در مجموع بازی هم کنترل خوبی نداشته و می‌توانسته با تجربه بالای خود بهتر از این‌ها بازی را مدیریت کند.

عمده این انتقادات به عملکرد شاگردان سرمربی ایتالیایی بعد از دقیقه ۸۰ است که عربستان تحت فشار زیادی قرار گرفت و در نهایت هم دروازه‌اش باز شد و رسانه‌های سعودی بابت عدم‌ کنترل بهتر بازی در دقایق کوتاه باقی مانده به اتمام مسابقه بسیار ناراحت هستند. حالا باید دید سرنوشت مرد معروف نیمکت این تیم بعد از جام با عربستان به کجا خواهد انجامید.

1997