حمایت اینستاگرامی رونالدو از عربستان برای میزبانی در جام جهانی

حمایت اینستاگرامی رونالدو از عربستان برای میزبانی در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - عربستانی ها در حال حاضر رویای میزبانی در جام جهانی 2034 را در سر می پرورانند و خود را برای آن آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی ، چند ماه پیش بود که گفته شد استرالیایی ها از نامزدی برای میزبانی در جام جهانی سال 2034 انصراف داده اند و به این ترتیب فقط عربستان نامزد میزبانی جام جهانی 2034 است و به این ترتیب این رقابت ها در کشور عربستان برگزار می شود.

حالا کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از میزبانی عربستان در جام جهانی 2034 حمایت کرده است. رونالدو یک ویدیو را به اشتراک گذاشته است که در این ویدیو به شکل یک تیزر تبلیغاتی درباره میزبانی عربستان در جام جهانی 2034 صحبت می شود.

کریستیانو رونالدو همچنین در توضیحات این پست اینستاگرامی خود نوشته است:" افتخار می کنم که از آرزو های یک ملت برای میزبان شدن در جام جهانی 2034 حمایت می کنم. در کنار یکدیگر پیشرفت می کنیم."

عربستانی ها سابقه میزبانی از رقابت هایی مثل سوپرجام اسپانیا و سوپرجام ایتالیا را داشته اند. آن ها در سال های اخیر ستاره های مطرحی را از فوتبال اروپا وارد فوتبال باشگاهی خود کرده اند. یکی از این ستاره ها رونالدو بوده است که اکنون از عربستانی ها برای میزبانی حمایت می کند.

1471