جواب ستاره منچستریونایتد به شایعات هم‌‌تیمی شدن با رونالدو

جواب ستاره منچستریونایتد به شایعات هم‌‌تیمی شدن با رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد تمامی شایعات پیوستنش به النصر و هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که می خواهد با منچستریونایتد فاتح عناوین مختلف شود. 

به گزارش فوتبالی، تیم های عربستانی به شدت به دنبال جذب کاسمیرو هستند، اما این ستاره برزیلی اصرار دارد که در الدترافورد بسیار خوشحال است. کاسمیرو در سال 2022 به منچستریونایتد پیوست و یکی از خریدهای کلیدی اولیه اریک تن هاگ بود. کاسمیرو در فصل گذشته نقش بزرگی در حضور شیاطین سرخ در جمع تاپ فور داشت، اما در این فصل با مصدومیت های فراوان، زمان بازی او کاهش یافته و حالا بسیاری از رسانه ها مدعی هستند که زمان خروج کاسمیرو فرا رسیده است. 

به نقل از سایت گل، این هافبک برزیلی به MBC گفت: "بازی در منچستریونایتد فوق العاده است. من از همان روز اول در این باشگاه، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفتم. بازیکنان و هواداران مرا خیلی دوست دارند. در داخل و خارج از زمین پیام های محبت آمیزی دریافت می کنم. واقعا تجربه خاص و رویایی بود. من به چنین چیزی احتیاج داشتم. من در منچستریونایتد بسیار خوشحالم. می خواهم به یونایتد کمک کنم تا به جام های زیادی دست پیدا کند و فعلاً نمی خواهم جایی بروم."

4416