هزینه نجومی منچستریونایتد برای حفظ دروازه‌بانش برای زمانی طولانی‌تر

هزینه نجومی منچستریونایتد برای حفظ دروازه‌بانش برای زمانی طولانی‌تر

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از ان است که منچستریونایتد مبلغی نجومی را هزینه کرده تا آندره اونانا را پیش از جام ملت های آفریقا به مدت طولانی تری حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، جام ملت های آفریقا هر دو سال یک بار برگزار می شود و مسابقات امسال در ساحل عاج  در حال برگزاری است. بسیاری از بازیکنان از چند روز قبل از مسابقات به اردوی تیم های ملی خود ملحق شدند.  به طور مثال محمد صلاح ستاره لیورپول پس از پیروزی تیمش مقابل نیوکاسل در روز سال نوی میلادی، به اردوی مصر ملحق شد اما اونانا در بازی یونایتد و تاتنهام در روز 24 دی حضور پیدا کرد آن هم در حالی که اولین بازی کامرون در جام ملت های آفریقا در روز 25 دی انجام می شد. 

اونانا در نهایت آخرین بازی ملی کشورش را از دست داد اما در ترکیب کامرون مقابل سنگال فیکس شد و نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه سه بر یک را بگیرد. حالا گزارشات حاکی از ان است که یونایتد برای این که اونانا را به مدتی طولانی تر در اختیار داشته باشد، هزینه سنگینی متقبل شده است.

اتلتیک گزارش داده است که  یونایتد هزینه جت شخصی را برای پرواز اونانا پرداخته است. گفته می شود که شیاطین سرخ برای جا به جایی دروازه بان کامرونی خود حداقل 79 هزار پوند هزینه کرده اند.

اونانا به خاطر عملکردش در بازی کامرون و سنگال مورد انتقاد قرار گرفت هر چند که سرمربی تیمش گفت که هیچ بازیکنی را مقصر شکست نمی داند. 

4125