خداحافظی دروازه‌بان سابق بارسلونا از تیم ملی کامرون در 26 سالگی

خداحافظی دروازه‌بان سابق بارسلونا از تیم ملی کامرون در 26 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان فعلی اینتر که محصول آکادمی بارسلونا است و بین سال های 2010 تا 2015 در جمع آبی و اناری ها حضور داشته است، در سن 26 سالگی تصمیم به بازنشستگی از تیم ملی کامرون گرفت.

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا در بازی اول تیم ملی کامرون در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت اما کامرونی ها در این بازی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملی سوییس شکست خوردند. در بازی دوم تیم ملی کامرون که مقابل صربستان بود دیگر اونانا درون ترکیب تیم ملی کامرون قرار نگرفت و سرمربی تیم ملی کامرون یعنی سانگ تصمیم گرفت اپاسی را درون دروازه بگذارد، آن بازی سه بر سه مساوی شد. پس از این اتفاق، پیش از این که کار تیم ملی کامرون در جام جهانی تمام شود، اونانا اقدام به ترک اردوی تیم ملی کامرون کرد و به نظر می رسد که اختلافات شدیدی با سرمربی تیم ملی کامرون یعنی ریگوبرت سانگ داشته است. تیم ملی کامرون در بازی سوم خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهد. در آن بازی هم اپاسی درون دروازه کامرون قرار گرفت.

اکنون آندره اونانا که 26 سال سن دارد، به طور رسمی از تیم ملی کامرون خداحافظی کرده است. او با ریگوبرت سانگ سرمربی کامرون اختلاف نظر های شدیدی داشته است و به نظر می رسد که وساطت ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون هم نتوانسته است اختلافات این دو را برطرف کند.

1471