تصمیم جالب دروازه‌بان منچستریونایتد برای به دست آوردن دل هواداران تیمش

تصمیم جالب دروازه‌بان منچستریونایتد برای به دست آوردن دل هواداران تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا تصمیم گرفته است که در مقابل تاتنهام به میدان برود و بدین ترتیب اولین بازی جام ملت های آفریقای 2023 مقابل گینه را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، آی نیوز گزارش داده است که دروازه بان منچستریونایتد در نظر دارد که یکشنبه آینده در بازی حساس لیگ انگلیس میان تاتنهام و منچستریونایتد حضور پیدا کند و بدین ترتیب اولین بازی تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا را از دست می دهد. اونانا در گفتگو با ساموئل اتوئو رییس فدراسیون فوتبال کامرون این تصمیم را اعلام کرده است. 

اونانا در نظر دارد که یکشنبه مقابل تاتنهام بازی کند و بعد از آن با پروازی راهی ساحل عاج شود تا در فاصله کمتر از 24 ساعت پیش از جام ملت های آفریقا به تیم ملی کشورش ملحق شود هر چند که خیلی بعید است که در ترکیب کامرون قرار بگیرد. 

آندره در این فصل به شدت هواداران منچستریونایتد را با نمایش های ضعیفش عصبانی کرده اما فداکاری او برای حضور در این بازی حساس شاید باعث شود که هواداران شیاطین سرخ کمی با او آشتی کنند. اونانا حس می کند که بازی کامرون مقابل گینه چندان سخت نیست و به همین خاطر می خواهد تمرکزش را روی حضور در بازی دوم مرحله گروهی در مقابل سنگال بگذارد. 

اگر کامرون از مرحله گروهی حذف شود، اونانا حتی یکی از بازیهای شیاطین سرخ را هم از دست نمی دهد چرا که می تواند تا روز هفتم بهمن به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

4125