جت شخصی دروازه‌بان منچستریونایتد در آبیجان گیر افتاد!

جت شخصی دروازه‌بان منچستریونایتد در آبیجان گیر افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی منچستریونایتد احتمالا اولین بازی تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا را از دست می دهد چرا که جت شخصی او به علت شرایط بد جوی در آبیجان گیر افتاده است.

به گزارش فوتبالی، اونانا با فدراسیون فوتبال کامرون به توافق رسیده بود تا دیرتر به ساحل عاج سفر کند تا بتواند که در بازی های یونایتد مقابل ویگان و تاتنهام حضور داشته باشد. این بازیکن در تساوی 2-2 مقابل تاتنهام در اولدترافورد در روز یکشنبه فیکس شد و بلافاصله بعد از بازی راهی غرب آفریقا شد.  در حال حاضر اما هواپیمای این بازیکن در شهر آبیجان گیر افتاده است.

در حقیقت شرایط بد جوی باعث شده تا اونانا نتواند به یاموسوکرو، محل بازی کامرون و گینه سفر کند. کامرون تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه چارلس کونان بانی به مصاف گینه می رود. 

اونانا در حال حاضر 150 مایل از محل بازی فاصله دارد و با توجه به این که فرودگاه یاموسوکرو مه آلود است، مجوز سفر  جت شخصی او از آبیجان صادر نشده است. البته این احتمال وجود دارد که اونانا از طریق خودرو، مسافت سه ساعته تا ورزشگاه را طی کند و هر طور که شده خودش را  به تیمش برساند. به احتمال فراوان، اونانا امشب بازی نمی کند و منتظر بازی بعدی تیم ملی کشورش خواهد ماند.

4125