هشت بازیکن زیر 24 ساله‌ای که رئال مادرید در اختیار دارد

هشت بازیکن زیر 24 ساله‌ای که رئال مادرید در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال حاضر در ترکیب خود بازیکن های جوان زیادی دارد و این بازیکنان، عملکرد جالبی داشته اند و می توان برخی از آن ها را ستاره دانست.

به گزارش فوتبالی ، سیاست باشگاه رئال مادرید در سال های اخیر به این شکل بوده است که بیشتر به سراغ جذب بازیکنان جوان برود و یک نسل جدید را وارد تیم خود کند.

اکنون می بینیم که هشت بازیکن زیر 24 سال در ترکیب رئال مادرید حضور دارد. این بازیکنان عبارتند از: رودریگو، وینیسیوس جونیور، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، اندریک، جود بلینگام، براهیم دیاز و آردا گولر. البته اندریک قرار است در انتهای این فصل به ترکیب مادریدی ها اضافه شود.

گفتنی است که رئال مادرید بازیکنان جوان دیگری مثل نیکو پاز را هم دارد. همچنین فدریکو والورده و ادر میلیتائو هم 25 سال سن دارند و بازیکنان جوانی به حساب می آیند.

رئال مادرید به طور کامل در سال های اخیر تغییر نسل داده است و به نظر می رسد که آینده درخشانی در انتظار مادریدی ها است. ضمن این که بیشتر این بازیکن ها همین حالا هم ستاره هستند. به طور مثال بلینگام، وینی جونیور و رودریگو در حال حاضر سه عنصر اصلی خط حمله مادریدی ها هستند.

1470