آخرین باری که رونالدو برای دیدن ال کلاسیکو به ورزشگاه رفته بود

آخرین باری که رونالدو برای دیدن ال کلاسیکو به ورزشگاه رفته بود

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در دیدار فینال این فصل از رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم به قهرمانی می رسد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در کشور عربستان و شهر ریاض برگزار می شود. کریستیانو رونالدو در حال حاضر بازیکن تیم النصر عربستان است و در همین کشور حضور دارد.

کریستیانو رونالدو روزگاری خودش بازیکن رئال مادرید بوده است و در ال کلاسیکو ها حضور داشته است. او از سال 2009 تا 2018 به همراه رئال مادرید به مصاف بارسا می رفت و در ال کلاسیکو ها با آبی و اناری پوشان رو در رو می شد.

آخرین باری که کریستیانو رونالدو برای دیدن ال کلاسیکو به ورزشگاه رفته بود، به فصل 2019/20 بر می گردد؛ جایی که در دور برگشت رقابت های لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر بارسا را شکست بدهد. وینیسیوس جونیور در آن بازی گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند و پس از این گل به سبک کریستیانو رونالدو اقدام به خوشحالی کرد.

1471