ماموریت ویژه یک زوج مخوف در قطر

ماموریت ویژه یک زوج مخوف در قطر

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون به عنوان بهترین گلزن تیم ملی حاضر در جام ملت‌ها به دو گل دیگر نیاز دارد تا خودش را به رده دوم بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برساند..

به گزارش فوتبالی، این زوجی که در تصویر می‌بینید قرار است در جام ملت‌های پیش رو جای یک زوج دیگر را در میان برترین گلزنان تیم ملی ایران بگیرند. البته رسیدن به علی دایی اتفاقی نیست که در این دوره و حداقل فعلا عملی باشد اما آزمون و طارمی می‌توانند با گذر کردن از کریم باقری یک قدم دیگر به آقای گل فوتبال ایران نزدیک شوند. 

در حال حاضر کریم باقری 50 گل زده دارد که سردار آزمون با زدن یک گل و مهدی طارمی با زدن 8 گل به رکورد او خواهند رسید. اتفاقی که احتمالا با توجه درخشش این دو بازیکن برای تیم امیرقلعه‌نویی و حریفان آسان در مرحله مقدماتی، شدنی باشد.

 در حال حاضر زوج آزمون و طارمی در مجموع 91 گل زده دارند و جالب است که مجموع گل‌های زده آنها هنوز به رکورد علی دایی نرسیده است. با این حال با توجه به سن این دو بازیکن بعید نیست که آنها بتوانند با ادامه روند گل‌زنی‌هایشان جانشین ایرانی علی دایی حتی در لیست آقای گل‌های دنیا باشند.

سردار آزمون بزرگترین غایب تمرینات تیم ملی بود اما با اضافه شدن او، طارمی زوج خطرناک خود را پیدا کرده و حالا امیرقلعه‌نویی دلش قرص‌تر است که با این زوج مخوف بتواند حسرت ایران در آسیا را پایان داده و چند رکورد و یک جام را درو کند.

 4326