جلسه شبانه در مس؛ عملیات حفظ محرم در رفسنجان

جلسه شبانه در مس؛ عملیات حفظ محرم در رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران شب گذشته میزبان انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان، محرم و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بود.

به گزارش فوتبالی، جلسه شبانه باشگاه مس رفسنجان به میزبانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس نشان از این دارد که مدیران این تیم در حفظ سرمربی فصل گذشته خود تاکید دارند.

 البته در توضیح این جلسه آمده که برای قدردانی از زحمات و تقدیر از نویدکیا بابت عملکرد فصل گذشته برگزار شده است اما زمان برگزاری این جلسه می‌گوید که پای مسائل مهم‌تری در میان بوده است. 

در این چند روز بعد از خبر جدایی ژوزه مورایس شایعاتی در مورد بازگشت محرم به اصفهان شنیده شده و همچنین چند تیم لیگ برتری هم به عنوان مشتریان این مربی جوان نام برده شده است. از سوی دیگر مشکلاتی که برای مس به وجود آمده و حتی خطرات احتمالی سقوط به دسته پایین‌تر و همچنین اوضاع مالی تیم و تبعات احتمالی بعد از این رسوایی بزرگ از عواملی بوده که نویدکیا را برای ماندن مردد کرده است.

 احتمالا به همین دلایل بود که مدیران مس جلسه‌ای با سرمربی فصل گذشته خود انجام داده و تلاش‌هایشان برای حفظ او را انجام دادند. 

کانال خبری باشگاه مس درباره جلسه دیشب نوشته است:«در این جلسه حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل مس، در این جلسه بر حمایت از باشگاه‌های ورزشی شرکت مس تاکید کرد تا به این شکل حمایت خود را از نویدکیا نشان دهد. او در این نشست ضمن قدردانی از محرم نویدکیا او را یکی از چهره‌های با اخلاق فوتبال ایران دانست و گفت که تقویت باشگاه مس رفسنجان و سایر باشگاه‌های این شرکت در فصل پیش روی یکی از اهداف مورد نظر شرکت مس خواهد بود. همچنین محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان برنامه‌ها و اهداف خودش را در این نشست تشریح کرد و گفت: بدون شک موفقیت تیم مس در فصل آتی بدون حمایت شرکت مس امکان‌پذیر نخواهد بود و امیدواریم با نگاه مثبت مدیریت شرکت مشکلات فصل گذشته در فصل پیش روی وجود نداشته باشد تا این تیم بتواند مردم رفسنجان را خوشحال کند.»

براساس این گزارش گویا طرفین تا حدود زیادی برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد کادرفنی مس دستخوش تغییر نخواهد شد.

4326