احتمال تغییر ایده کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا

احتمال تغییر ایده کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی شاید نظر خود را مبنی بر خرید یک مدافع در ژانویه تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، علی رغم اینکه کارلو آنچلوتی و مدیران باشگاه رئال مادرید خرید یک بازیکن جدید را در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا تکذیب کردند اما شاید اوضاع تغییر کند. طبق گفته نشریه مارکا کارلو آنچلوتی پیش از این مجبور شده بود در کنفرانس خبری بگوید تیمش به دفاع وسط نیاز ندارد اما واقعیت این است او طی کردن فصل بدون خرید در دفاع وسط را بسیار دشوار می داند. طبق گفته مارکا کادر مربیگری رئال مادرید اسامی مدافعان مختلفی را به مدیران تیم برای پست دفاع وسط پیشنهاد کردند که شامل رافائل واران ، رائول آلبیول و ویکتور لیندلوف بودند اما پس از هفته ها تجزیه و تحلیل توسط باشگاه، در نظر گرفته شد که هیچ کدام از آنها گزینه مناسبی برای رئال مادرید نیستند‌.

پدراگ میاتوویچ در این باره در گفتگویی گفته بود: "شرایط مشکلی است چرا که از ژانویه به بعد، رئال مادرید هفته ای دو بازی خواهد داشت و تیم به ترکیبی با بازیکنان جانشین مناسب نیاز دارد آن هم در حالی که در حال حاضر با توجه به مصدومیت ها چنین اتفاقی رخ نداده است. آنچلوتی به دنبال راهکار هست اما من نگران هستم که باشگاه خرید بزرگی انجام ندهد."

تا این لحظه نظر مدیران و مربی رئال مادرید استفاده از اورلین چوامنی در پست دفاع میانی بوده هرچند امکان دارد نظر کادر مربیگری باشگاه تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا تغییر کند.

۱۰۰۹