جهنم آنفیلد در انتظار توپچی‌های لندن

جهنم آنفیلد در انتظار توپچی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه دیدار حساس امروز مقابل آرسنال از هواداران درخواست کرده تا با حمایت همه جانبه خود آنفیلد را برای آرسنالی ها تبدیل به جهنم کنند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آلمانی لیورپولی ها برای بازی امروز مقابل توپچی های لندن حساب ویژه ای روی حمایت تماشاگران باز کرده و از آنها درخواست کرده تا از لحظه شروع بازی تا آخرین لحظه لیورپول را حمایت کنند تا این تیم بتواند با پیروزی در این دیدار حساس به صدر جدول لیگ جزیره صعود کند. با وجود اینکه کلوپ و شاگردانش در هفته گذشته توانستند با نتیجه قاطع 5 بر 1 مقابل وستهام به پیروزی برسند، اما او عنوان کرده این بازی از حساسیت ویژه ای برای او و شاگردانش برخوردار است و کماکان به حمایت تماشاگران نیاز دارد. 

کلوپ گفته به دلیل اینکه هر دو تیم از بهترین های لیگ جزیره هستند و هر دو در رتبه های بالای جدول قرار دارند و همچنین به دلیل اینکه این بازی یک روز قبل از کریسمس برگزار می شود، جو این بازی با بازی های قبل کاملا متفاوت است. یورگن کلوپ معتقد است که اگر هواداران و بازیکنان هر دو از صمیم قلب باهم متحد شوند و با انگیزه پیروزی به ورزشگاه بیایند، قطعا نیروی متفاوتی در میدان حاکم خواهد بود. پیروزی در این دیدار و متعاقبا صدرنشینی لیورپولی ها میتواند انگیزه آنها را برای فتح لیگ جزیره دوچندان کند. قرمزپوشان آنفیلد در 5 بازی اخیر خود موفق شدند 3 پیروزی به دست بیاورند و باید منتظر ماند و دید که آیا بندرنشینان لیورپول صدر جدول را فتح می کنند یا خیر.

1369