لیورپول با 4 گل ترمز آرسنال را در آنفیلد کشید

لیورپول با 4 گل ترمز آرسنال را در آنفیلد کشید

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول موفق شد در دیدار خانگی برابر آرسنال به پیروزی پر گل چهار بر صفر دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و آرسنال از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. دو تیم در شرایطی به میدان می‌رفتند که توپچی‌های لندن روزهای بسیار خوشی را سپری می‌کردند و پس از شروع فاجعه بار، توانستند ریتم خودشان را پیدا کنند و با 20 امتیاز به رده پنجم بازگردند. در آن سو لیورپول در دو دیدار گذشته خود تنها 1 امتیاز به دست آورده بود و برای بازگشت به مسیر پیروزی نیاز شدیدی به 3 امتیاز این بازی داشتند. 

در نیمه اول لیورپول مالکیت توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفته بود و توانست حملات بسیار خطرناکی روی دروازه توپچی‌های لندن طراحی کند، اما درخشش بی نظیر آرون رمزدیل اجازه باز شدن دروازه را نمی‌داد تا این که در دقیقه 39، سادیو مانه با یک ضربه سر قفل دروازه رمزدیل را باز کرد تا قرمزهای بندر لیورپول با نتیجه 1-0، پیروز به رختکن بروند. 

در نیمه دوم دیگر آرسنال آن سد دفاعی محکم را نداشت و لیورپول به راحتی راه نفوذ را پیدا کرده بود. در دقیقه 52 دیگو ژوتا اختلاف را دوبرابر کرد. در دقیقه 73 محمد صلاح گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت، تاکامی مینامینو گل چهارم لیورپول را وارد دروازه آرسنال کرد تا در نهایت، آرتتا پس از چند هفته طعم شکست را دوباره بچشند. 

4416